به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر: مهدی باقرزاده رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به مردم ولایتمدار و تمامی بسیجیان بی ادعا و سلحشور بویژه بسیجیان مخلص شهر بابلسر، تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است به گونه ای که اکنون بسیج به گسترده ترین شبکه مردمی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف تبدیل شده است و به عنوان الگو برای تمام کشورهای مسلمان و آزاده شناخته می شود.

رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوران های سخت ، بسیجیان در نهایت اقتدار با روحیه ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده اند.

برای شناختن جایگاه ویژه یک بسیجی همین کافی است که امام عزیزمان فرمودند: “من افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم.”

“بسیجی” لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت می کند و شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) نقش تعیین کننده دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل تبریک گفته و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت، سربلندی، عزت و پایمردی در پرتو توجهات امام زمان(عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت داریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *