در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محلات شهر، این هفته شورای شهر میزبان اهالی محله میاندشت بود

روز یکشنبه 1 مهرماه 1401، شورای شهر  میزبان جمعی از معتمدین و اهالی محله میاندشت بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر،در این جلسه رئیس شورا ضمن خوشامد به حاضرین گفت: محله میاندشت از قدیمی‌ترین محلات شهر این شهر بوده،  این محله در دوران دفاع مقدس چند  شهید را تقدیم انقلاب کرده است.این محله چه قبل و چه بعد از انقلاب در تمامی مسائل پیشتاز بوده اما نامهربانی‌هایی در این منطقه از شهر صورت گرفته و باعث شده از دیگر نقاط شهر عقب بیفتد.

فرح بخش یکی از معتمدین محل ضمن اشاره به برخی از مشکلات محله از جمله نبود اگوی مناسب شهری و نداشتن پارک مناسب برای بچه هاگفت: آسفالت خیابان‌ها وضعیت خوبی ندارد . و ما نسبت به محله های دیگر از امکانات کمتری برخوردار هستیم و با توجه به اینکه میاندشت ورودی شهر بابلسر  برای مسافرین به حساب می آید باید مسئولین شهری نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

رییس شورای شهر در این جلسه گفت: سعی کردیم نگاهمان به توسعه شهر عدالت‌محور باشد و خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ نقطه یا محله‌ای نبوده که برای من فرقی با محله‌ای دیگر داشته باشد.باقرزاده ادامه داد: خوشحالم که خواسته‌ها معقول است اما ظرفیت  شورای شهر و شهرداری کوچک است، و هیچ وقت نمی‌توانیم همه را راضی نگه داریم و اکثر محلات نگاهشان این است که در محله ما کار نشده است.وی در مورد دفع آبهای سطحی گفت: وضعیت جداول و کانالهای سطح شهر خوب نیست و چون در زمان ایجاد آنها یک نقشه جامع نبوده و اصلاح اینها نیاز به یک بودجه هنگفت دارد و مردم هم باید همکاری کنند و فاضلابها را در کوچه و خیابان رها نکنند. و در خصوص اگوی شهری لازم به توضیح است کهاین طرح مورد مطالعه قرار گرفته است،و با رسیدن جواب نهایی مطالعات سعی میکنیم با تقسیم بندی بودجه این قسمت،شروع به اجرای این طرح باشیم. و در خصوص روشنایی این محله با اداره برق شهرستان هماهنگی لازم انجام داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *