صورتجلسه ( سوم ) مورخ 99/01/24

حسب هماهنگی قبلی، جلسه شورای اسلامی شهر بابلسر، ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 99/01/24 با قرائت قرآن کریم به ریاست آقای محجوب پروین و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.


  • دستور کار جلسه:

بررسی نامه های وارده

  • خلاصه مذاکرات

1– نامه شماره 98/20/18074 مورخ 98/11/28 شهرداری محترم درخصوص حذف ادامه مسیر خط پروژه خیابان 16 متری حدفاصل خیابان 20 متری بسیج 3 الی ده متری شهید تقی زاده قرائت و جهت بررسی به کمیسیون عمران ارجاع گردید.

2- پیشنهاد یکی از اعضای محترم شورا مبنی بر مساعدت به وضعیت مالی نامناسب بازاریان که براساس حادثه کرونا اتفاق افتاده است به شرح ذیل

1- مالکین مغازه های که اجاره بهای ملک را در اسفند ماه و فروردین بخشیده یا نیم بها محاسبه نموده اند حداقل یک فصل از مالیات بر درآمد بخشودگی داشته باشند.

 2- موجر های بازار یا مستاجرین که در مدت سه ماه از هرگونه کسب و کاری محروم شده اند حداقل از بخشودگی مالیاتی (مالیات بر اشتغال) بهرمند گردند.

 3- با توجه به وضعیت توقف همه کارهای عمرانی جهت رفاه حال کارفرمایان و کارگران با هماهنگی اداره تامین اجتماعی مدت زمانی که به جهت شیوع بیماری کرونا مشاغل تعطیل بودند پیگیری گردد، قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم و ادارات مربوطه مکاتبه تا به نحوی به اصنافی که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند و کارگران مساعدت لازم بعمل آید.

3- نامه شماره 2027 مورخ 98/11/05 شهرداری محترم درخصوص جدول پیشنهادی تعرفه هزینه خدمات کرایه تاکسی در سال 99 مربوط به تبصره ماده اصلاحیه آیین نامه اجرایی امور تاکسیرانی قرائت و جهت بررسی به آقای خسروی ارجاع گردید.

4- نامه آقای مرتضی یکه خانی نماینده و وکیل قانونی آقای سید رضا میر احمدی مبنی بر خرید چهار واحد تجاری از آقای احمد قاسمی که پس از بررسی و تحقیقات واحدهای تسلیم شده ایشان را بابت دیون خود به شهرداری بابلسر واگذار گردیده است قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا از طریق واحد حقوقی نسبت به پیگیری موضوع اقدام نماید.

5- با توجه به نامه شورای محترم استان مبنی بر اخذ عوارض در خرداد ماه و با توجه به اینکه مستند ارائه شده و نامه شماره 86/42/122246 مورخ 98/12/14 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها که عوارضات از اول فروردین ماه حسب تقویم اخذ شود قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا نسبت به دستور العمل اداره کل شهری اقدام نماید.

6- با توجه به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی برای ساماندهی خدمات به مردم، شورا ی اسلامی پیشنهاد می نماید مبلغ 1/000/000/000 ریال به این ستاد جهت تهیه کالا به افراد نیازمند مستمند کمک نماید.


  • مصوبات جلسه:

بند 1-ماده واحده

نامه شماره 99/20/174 مورخ 99/01/01 شهرداری محترم درخصوص مساعدت مالی به هیات قایقرانی شهرستان بابلسر جهت برگزاری اردوی تیم ملی دراگون بت از محل ماده 17 بمبلغ 50/000/000 ریال قرائت و موافقت گردید.

∗این ماده واحده با شش رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

بند 2-ماده واحده

نامه شماره 99/20/177 مورخ 99/01/18 شهرداری محترم درخصوص تمدید قرارداد ملک خانم مریم نوری امیری مالک یک واحد مسکونی واقع در بلوار شهید شریفی شریفی 4 جهت استفاده به عنوان دفتر امام جمعه به مدت 4 ماه قرائت و موافقت گردید.

∗این ماده واحده با شش رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *