صورتجلسه چهاردهم 1401/3/1

حسب هماهنگی قبلی،جلسه شورای اسلامی بابلسر، ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 1401/3/1 با قرائت قرآن کریم به ریاست آقای سید رضا حبیب اله پور و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.

دستور کار جلسه:

1-لایحه شهرداری درخصوص خرید مازاد معبر به مساحت 18 متر مربع واقع در خیابان شریعتی-شریعتی 26

2- لایحه شهرداری درخصوص بیلان عملکرد و تفریغ بودجه سال 1400

3- لایحه شهرداری درخصوص اجرای پروژه بهسازی میدان شهدا

4- لایحه شهرداری درخصوص استقرار و اجاره یک واحد کانکس(کافه) به صورت سیار

5- لایحه شهرداری درخصوص مساعدت به آقای نادر رجب نژاد

خلاصه مذاکرات

1-نامه خانم لیلا واحدی نیا درخصوص درخواست مساعدت مالی تامین هزینه های فرزند معلول ایشان قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

2-نامه شماره 25/13/1202/3552 مورخ 1401/2/27فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر درخصوص رسیدگی به خیابان شهید رجایی که فاقد علائم اهنمایی و رانندگی می باشد قرائت و جهت بررسی در جلسه شورای ترافیک به آقای خسروی ارجاع گردید.

3-نامه اهالی و کسبه خیابان پاسداران درخصوص درخواست بازگشایی میدان سربازان گمنام امام زمان قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

4-نامه شورای تحول مسجد سیدالشهدا(ع) درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت برگزاری یادواره شهدای سوم خرداد قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم    مکاتبه گردد.

5- نامه حوزه مقاومت فاطمه زهرا(س)سپاه بابلسر درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت برگزاری رزمایش بیت المقدس قرائت و مقرر گردید جهت مساعدت  با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

6- نامه شماره 2110/20/1401 مورخ1401/2/29 شهرداری محترم درخصوص درخواست مالک پلاک ثبتی 35536/1 واقع در خیابان شریعتی-شریعتی 26 مبنی بر خرید مازاد معبر به مساحت 18 متر مربع و اینکه شهرداری درنظر دارد برابر با ماده 19 قانون نوسازی و عمران شهری مساحت فوق را برابر با نظریه کارشناسی به مالک پلاک فوق واگذار نماید قرائت و مقرر گردید ابتدا کارشناسی انجام سپس اتخاذ تصمیم گردد.

7-نامه شماره 2111/20/1401 مورخ 29/2/1401 شهرداری محترم درخصوص اجرای ماده 67 قانون شهرداری ها به پیوست یک نسخه صورت های مالی منتهی به پایان سال 1400 شهرداری بابلسر حاوی بیلان عملکرد و تفریغ بودجه به مبلغ 452/629/239/855/2(دو هزار و هشتصد و پنجاه و پنج میلیارد و دویست و سی و نه میلیون و ششصد  و بیست و نه هزار و چهارصد و پنجاه و دو) ریال قرائت و جهت بررسی به کمیسیون مالی ارجاع گردید.

8- نامه انجمن نویسندگان برتر ایران درخصوص درخواست مساعدت جهت حمایت این انجمن قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی و طی نشستی  با آقای حسینی در تاریخ 1400/12/25 و با توجه به گزارش ارائه شده مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

9- نامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان درخصوص درخواست مساعدت مالی قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

10- نامه حوزه مقاومت بسیج خمینی روح ا…(ره) درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امنیتی در منطقه استحفاظی  و نوار ساحلی قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

11- نامه آموزش و پرورش شهرستان بابلسر درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت برگزاری مراسم تجلیل از معلمین نمونه بازنشسته قرائت و پس از بررسی  در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه تا جوایز توسط شهرداری و شورای اسلامی اهدا گردد.

12-نامه هیئت امناء مسجد محله کاظم آباد درخصوص درخواست رختکن و سرویس بهداشتی برای زمین ورزشی و یادمان شهدای گمنام محله مذکور قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا مصالح از سوی شهرداری تامین و اجرا و ساخت با محله کاظم آباد و کلیه هزینه ها بعد از ساخت با محله مذکور باشد.

13- نامه هیات قایقرانی شهرستان بابلسر درخصوص درخواست مساعدت جهت تجهیز نمودن ناوگان شناورهای هیات مذکور قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی   و ورزشی مقرر گردید با شهرداری محترم جهت مساعدت مکاتبه گردد.

14- نامه آقای خسرو حسن نسب از بازنشستگان آموزش و پرورش درخصوص درخواست نامگذاری کوچه محل سکونت ایشان بابت اینکه سال 1387 جان چندین  دانش آموز را نجات داده قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا کوچه محل سکونت به نام ایشان نامگذاری گردد.

15- نامه پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص اعلام آمادگی در راستای نشر فرهنگ اسلامی و مناسبتی در پل های عابر پیاده ابتدای بلوار ورودی این پایگاه قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

16-نامه مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه بابلسر درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی و اردوئی قرائت  و پس از بررسی در کمیسیون مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

17- نامه هیات تیراندازی بابلسر درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت اعزام منتخبین به مسابقات لیگ استانی و کشوری قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

18-مجتمع نسیم شمال واقع در پارکینگ ششم جنب متل عسل درخصوص درخواست پیگیری مشکلات این مجتمع اعم از آب شرب قرائت و جهت بررسی به کمیسیون بهداشت ارجاع گردید.


مصوبات جلسه:

بند 1-ماده واحده

نامه شماره 1685/20/1401 مورخ 14/2/20 شهرداری محترم درخصوص اینکه شهرداری در نظر دارد نسبت به استقرار و اجاره یک واحد کانکس(کافه) به صورت سیار به ابعاد 3×3 و ارتفاع 2 متر واقع در جنب پل چهارم ضلع غربی مجتمع اروپا از طریق فرآیند تشریفات مزایده و مطابق با نظریه کارشناسی دادگستری اقدام نماید قرائت و درصورت سیار، سبک و قابل حمل بودن و با رعایت آئین نامه مالی شهرداری ها موافقت می گردد.

این ماده واحده با هفت رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

بند 2-ماده واحده

نامه شماره 1004/20/1401 مورخ 1401/2/1 شهرداری محترم درخصوص انجام مراحل پایانی پروژه استخر دوقلو واقع در جنب پل شازده رودخانه که بدلایل مختلف چندین سال به درازا کشیده شده و با توجه به اینکه بودجه عمرانی شهرداری کفاف اتمام پروژه را نمی دهد و از سوی دیگر بهره برداری از استخر مذکور یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداری محسوب خواهد شد لذا با اعلام مبلغ 15 میلیارد تومان برای اتمام پروژه فوق در نظر دارد از طریق فراخوان سرمایه گذاری و مشارکت نسبت به اخذ سرمایه گذار واجد شرایط در این خصوص اقدام گردد قرائت و پس از بررسی در کمیسیون عمران با کلیات موضوع مشروط بر ارائه طرح توجیحی و نحوه سرمایه گذاری ارائه پیشنویس قرارداد و بررسی مجدد آن در شورا جهت اجرای فراخوان عمومی و جذب سرمایه گذار واجد شرایط با رعایت آئین نامه مالی و معاملات شهرداری، لازم به توضیح است با توجه به اینکه مقرر گشته بود جهت بهره برداری و بازدهی بهتر پروژه تاسیسات موتورخانه ارتقا و توسعه یابد بعد از اتمام این کار توسط پیمانکار فعلی(به جهت جلوگیری از ضرر و زیان شهرداری و صلاح صرفه) روند سرمایه گذاری و واگذاری آن صورت پذیرد.

بند 3-ماده واحده

نامه شماره 2185/20/1401 مورخ 1401/3/1 شهرداری محترم درخصوص اجرای پروژه بهسازی میدان شهدا قرائت و ضمن موافقت تاکید می گردد پروژه با ظرافت بیشتری اجرا گردد.

این ماده واحده با هفت رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

بند 4-ماده واحده

نامه شماره 2113/20/1401 مورخ 1401/2/29 شهرداری محترم درخصوص نامه آقای نادر رجب نژاد مبنی بر درخواست مساعدت جهت تامین هزینه های درمان فرزند معلول ایشان که نیازمند پیوند کلیه می باشد و اینکه شهرداری در نظر دارد از محل ماده 15 ردیف بودجه 150302 مبلغ100/000/000 ریال به ایشان مساعدت مالی نماید قرائت  و موافقت گردید.

این ماده واحده با هفت رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *