صورتجلسه ( یکم ) مورخ 99/01/10

حسب هماهنگی قبلی، جلسه شورای اسلامی شهر بابلسر،ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 99/01/10 با قرائت قرآن کریم به ریاست آقای محجوب پروین و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.


  • دستور کار جلسه:

بررسی نامه های وارده

  • خلاصه مذاکرات

1- نامه یکی از اعضای محترم شورا درخصوص اعطا تسهیلات بانکی با بازپرداخت ۳۶ یا ۶۰ ماهه به پلاژداران و بازاریان، با توجه به مشکلات معیشتی پیش آمده قرائت و مقرر گردید با فرمانداری محترم شهرستان بابلسر مکاتبه تا در صورت امکان جهت دریافت تسهیلات بانکی، افزایش زمان اقساط بدهی آنان و یا تشکیل انجمنی برای ارتباط با مالکین این اماکن جهت کاهش یا حذف اجاره بها در این ایام مساعدت لازم بعمل آید.

2- نامه یکی از اعضای محترم شورا درخصوص تمدید اعتبار مجوزها و گواهی های صادره توسط شهرداری به مدت دو ماه بدون مراجعه حضوری جهت جلوگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح شهرستان قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

3- با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس خطرناک کرونا در تمامی نقاط این مرز و بوم و جانفشانی بی دریغ کادر پزشکی و درمانی در کلیه مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و بهداشتی کشور که به صورت شبانه روزی و به دور از خانواده در تمامی ایام در حال خدمات دهی به مردم شریف ایران اسلامی بوده اند، شورای اسلامی پیشنهاد می نماید که شهردار محترم در شورای مربوطه با نامگذاری یکی از میادین و یا معابر با عنوان این عزیزان صورت پذیرد تا به گونه ای از زحمات آنان قدردانی بعمل آمده باشد.

4- با توجه به وضعیت کنونی مشاغل مختلف وتعطیلی اماکن تجاری با شهرداری مکاتبه تا  در صورت امکان نسبت به پرداخت عوارض این عزیزان مساعدت لازم صورت پذیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *