مهدی باقرزاده رییس شورای اسلامی شهر بابلسر در پیامی فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر و همچنین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

مهدی باقرزاده رییس شورای اسلامی شهر بابلسر در پیامی فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر و همچنین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مهم ترین عنصر توسعه،پیشرفت و خوداتکایی جامعه، کارگران هستند و نقش آنان در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و همچنین توسعه پایدار کشور بی بدیل است.

بدون تردید پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون اقتصادی مدیون فعالیت‌های بی‌وقفه کارگران است و در سایه همین ظرفیت‌هاست که تولید محقق و در نهایت اشتغال بیشتری میسر می شود.

برخود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری بویژه کارگران زحمت کش ، پرتلاش و شریف شهرمان که بسان بازوی توانمند اقتصاد شهر،استان و کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک عرض نموده و سربلندی روزافزون جامعه کارگری را ازدرگاه خداوند مسالت می نمایم.

از سوی دیگر، در آستانه روز معلم هستیم که یکی از حساس ترین و پرمسئولیت ترین شغل های جامعه است. تقدیر از مقام معلم، تقدیر از جایگاه رفیع علم و اندیشه است که محصول آن، انسان خردمندی است که مهارت و خلاقیت، قانون گرایی واخلاق مداری را آموخته است و راه رسیدن به آن به همت معلمان اندیشمند و فاضلی است که اثرگذارترین عامل محوری در توسعه آموزش و پرورش می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، به تمام معلمان و جهادگران عرصه علم درود می فرستم و به سهم خود از تلاش تمامی فرهنگیان شهرستان بابلسر قدردانی نموده و امید دارم به مدد خداوند متعال و همت معلمان،شاهد آینده ای روشن برای ایران عزیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *