پیام تبریک ریئس شورای اسلامی شهر بابلسر بمناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)

خجسته زاد روز میلاد مسعود نبی مکرّم اسلام حضرت محمّد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌و‌آله وسلم به عنوان هدیه‌ای انحصاری برای بشریت، نقطه‌ی عطفی در تاریخ جهان است. خدای رحمان، ظرفیت خاتم الانبیاء را لایق دریافت وحی در قالب قرآن دید و به استناد “لَوْ اَنْزَلْنا هذَا الْقُرْآنِ عَلی جَبَلٍ لَرَأَیْتَهُ خاشِعاً مُتَصَدِّعاً مِنْ خَشْیَه اللّه” به بشریت فهماند که ترکیب مهر و محبت و صلابت و اقتدار در آینه وجود رسول اعظم تجلی یافته وکوه هم توان همگامی با نبی مکرم اسلام در صبر و بردباری را ندارد و خاموشی را تا زمان “وَإِذَا الْجِبَالُ سُیِّرَتْ” برگزیده تا در روز قیامت از این واقعیت پرده‌برداری کند که پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم کانون تبلور جلال و جمالی الهی و شیرازه‌ی وحدت و نخ تسبیح هم‌گرایی است.

هفته وحدت برآیند اندیشه‌ای عمیق و بینشی دقیق از امام راحل است و لبیک‌گویی به ندای وحدت، حج انسجام را معنی می‌بخشد. وحدت نعمتی الهی و راهبردی عقلانی و مسئله‌ای استراتژیک است. با فهم درد مشترک، دشمنی‌های مشترک و ظرفیت‌های مشترک، وحدت عینیت می‌یابد در حالیکه اختلاف و تفرقه، درصد آسیب‌پذیری را افزایش می‌دهد و باید به این نکته توجه داشت که پیوست عقلانی وحدت برای امت اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

بر همین اساس شاهد تداوم این فهم و بینش سیاسی در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی برای ناکام گذاشتن وخنثی‌سازی فتنه‌های مختلف هستیم و این فتنه‌ها نشان می‌دهد که دشمن منافعش به خطر افتاده و سعی دارد از هر طریق ممکن به اهداف شومش دست یابد؛ از اهانت وقیحانه به نبی گرامی اسلام  که سال گذشته به این موضوع پرداخت تا افکندن شبهات، تفرقه و روحیه یاس و ناامیدی و صدها اقدام دیگر، که به لطف حق تعالی و با رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب، هدایت‌گری‌های مراجع عظام و علمای اعلام و ولایتمداری و بصیرت مردم، این خیال باطل محقق نخواهد شد.

اینجانب زاد روز با برکت خاتم النبیین و امام جعفر صادق علیهماا‌لسلام را به ساحت نورانی بقیه‌الله‌الاعظم روحی‌و‌ارواح‌العالمین‌لتراب‌مقدمه‌الفدا، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، ، علماء بزرگوار و همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان ، همدلی و وحدت برای خدمت رسانی مضاعف مسالت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *