پیام تبریک شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران این روز را خجسته را به ارتش جمهوری اسلامی خصوصا پدافند هوایی شهر بابلسر با انتشار پیامی تبریک عرض مینماید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 به فضل پروردگار، ارتش جمهورى اسلامى ایران ـ همان‏طورى که امام بزرگوار میخواستند و آرزو میکردند و بارها بر زبان آورده بودند، یک ارتش مردمى و خدایى است.

فرمانده کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (حفظه ا…)

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

ضمن تقدیر از تلاش تمامی نیروهای مسلح نستوه و قهرمان کشور به ویژه دلیر مردان عرصه های پیکار با ظلم و ستم و نیروهای متعهد و سخت کوش پدافند هوایی بابلسر که مخلصانه در دفاع از ایران اسلامی می کوشند سلامتی و موفقیت را آرزومندیم.

در پایان با تبریک این روز با شکوه به خانواده‌ گرانقدر شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش، توفیق روز افزون این بزرگواران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) از خداوند منان خواستاریم.

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *