پیام تبریک شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان

شورای اسلامی شهر بابلسر فرارسیدن عید سعید قربان را با انتشار پیامی به مردم شریف متدین و ولایتمدار شهر بابلسر تبریک عرض مینماید

بسم الله الرحمن الرحیم

روز عرفه، روز دعا و ذکر و تضرع و ابتهال و راز و نیاز است. همین رابطه با خدا است که سینه‏ ها و دل‏ها را منشرح میکند، راه را براى انسان باز مى‏کند، عزم و اخلاص به انسان مى‏دهد، به کارها برکت میبخشد، توفیق الهى را بر سر انسان سایه‏ گستر میکند و نتیجه آن، پیشرفت در خط اصیل ارزش‏هاى اسلامى است.

 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

عید قربان، جشن رهایی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین، عید نزدیک شدن دلها به قرب الهی است، عید سرسپردگی و بندگی، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید بر آمدن روزی نوست. این روز روز اوج بندگی و تجلی ایثار ابراهیمی است، عید رهیدگی از اسارت نفس، روز پر شکوه ترین تجلی ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا و عید لبیک به دعوت حق است.

روز نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت و معنوی عرفه و روز دهم ذی الحجه عید سعید قربان را به عموم مسلمانان ملت شریف و مسلمان ایران و مخصوصا مردم شریف و گرانمایه شهر بابلسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان خواهانیم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار قرب خود جایگاهی شایسته عنایت فرماید.

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *