پیام تبریک و تهنیت شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید

شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت روز شهدا پیام تبریک و تهنیتی صادر نمود

بسم رب الشهدا والصدیقین

الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

“کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و ایشان همان رستگارانند”

(پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند
اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند…

شهید آوینی)

سلام و درود خدا بر روان پاک شهدای اسلام و میهن، آنان که جان را در کف دست گذاشته و برای اعتلای عظمت ایران اسلامی درس از خود گذشتگی را به ما آموختند. شهیدانی که با تاسی از امام شهیدان حضرت امام حسین(ع) حق را در برابر باطل زنده کردند.

22 اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می باشد. و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است. و بی شک اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه کنونی کشور، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده های صبور آنان است، برای مردم ایران فرصتی است مغتنم که سال جدید را با یک بیعت مجدد با شهدا‌ی ایران اسلامی آغاز کنند تا در شروع هرسال بیش از گذشته حافظان شایسته ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا باشند و با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از آنان گام‌های بسزایی را بردارند و بی شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی واجب بر همه ماست، که مورد تأکید امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

ضمن پاسداشت فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۲۲ اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و نامگذاری این روز بنام «روز بزرگداشت شهدا»را خدمت مردم ولایتمدار و متدین بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان شهر بابلسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهیدان عزیزمان علو درجات عالی و برای بازماندگان آن قهرمانان ملی و اسوه‌های صبر و استقامت ملت بزرگ ایران عزت و سربلندی در سایه تبعیت از ولایت و توفیق پیروی و صیانت از سیره و اندیشه شهیدان را، به عنوان ارزشمندترین میراث معنوی ایران اسلامی، مسئلت و آرزومندیم.

 

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *