پیام تبریک و تهنیت رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرا رسیدن سال نو

رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر فرا رسیدن سال نو را به مردم شریف و فهیم شهر بابلسر با انتشار پیامی تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

ساعات پایانی سال ۱۳۹۸ در حال سپری شدن است؛ باغ ها و بوستانها در انتظار خنده ی نخستین نفس صبح نوبهار بی تابی می کنند و گلها با نغمه های رنگین خود قامت بهار را به تماشا نشسته اند. ایرانیان بر اساس سنت دیرین خود، در چنین ایامی به استقبال بهار می روند و نوروز باستانی را جشن می‌گیرند. اما امسال فصل حرکت و برکت با قامتی خجسته و سبز پوش در حالی فرا می رسد که شرایط بوجود آمده در پی انتشار ویروس کرونا فضای خاصی را بر جامعه حاکم نموده است و تلاش همگان متمرکز بر شکستن زنجیره شیوع بیماری فراگیر کرونا در کشور است. تعدادی از هموطنان و همشهریان عزیزمان مبتلا به این ویروس شدند، و عده ایی نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند. برای همه بیماران سلامتی، برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی از خداوند متعال خواستارم. اینک بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و همدلی و تلاش و جدیت و البته دعا و نیایش به درگاه خداوند برای پایان یافتن این رخداد ناگواریم و به شهروندان فهیم شهر بابلسر توصیه مینمایم که نوروز امسال را در خانه بمانند و از حضور و تردد غیر ضروری در شهر خودداری نمایند تا این زنجیره هولناک شیوع بیماری کرونا قطع گردد و هر چه زودتر نشاط، رونق و سلامتی به جامعه و شهر بازگردد.

ویژگی دیگری شروع سال جدید که آنرا میمنت و تبرکی مضاعف بخشیده مصادف شدن ایام نوروز با بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و ولادت ستاره های فروزان آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین (ع) ،حضرت امام زین العابدین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشد که انشاالله دعای پر خیر و‌ برکت این بندگان عزیز خدا همه ی ما را در عبور از این سختی ها و مشکلات یاری خواهد رساند.

ضمن تبریک فرارسیدن ایام بهار و نوروز زیبای ایرانی، امیدوارم که سال پیش‌رو، سالی همراه با شادی و تندرستی، امنیت و پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ملت ایران و مردم فهیم شهر بابلسر باشد و از درگاه خداوند متعال، روزهای خوش و مبارکی را در سال جدید آرزومندم.

محجوب پروین
رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *