به گزارش روابط عمومی شورا مهدی باقرزاده رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر طی پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار معنویت تبریک گفت،:

به گزارش روابط عمومی شورا مهدی باقرزاده رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر طی پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار معنویت تبریک گفت،:
بسمه تعالی
نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست، سال گذشته برای شهرم که توفیق خدمت در این خطه فرهنگ و طبیعت نصیب بنده شد، حائز اتفاقات خوشایندی بود و با همکاری میان مردم و مسئولان شهری، اقدامات خوبی در راستای سرعت دادن به روند توسعه و پیشرفت شهر در بخش‌های مختلف محقق گردید. پیشبرد شایسته اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای با رویکرد تأمین حداکثری مصالح و منافع مردم شهر همچنین حرکت پرشتاب، هماهنگ، متوازن و همسو شورای شهر با مدیریت شهری در مسیر حل مشکلات عمرانی، خدماتی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جدید به فضل الهی ، با هم افزایی و همدلی همه‌ بخش‌های مدیریت شهری و بهره گیری مناسب و مؤثر از مجموعه ظرفیت‌های مردمی شهر در حوزه‌های مختلف، در صدد عینیت بخشی به آن‌ها خواهیم بود.
نوروز 1402 نه فقط آغاز سال نو، بلکه تقارن با بهار معونیت و قران است، ماه مبارک رمضان , ساحلی معنوی ,عرفانی وآرام درجوار دریای برکت , رحمت و مغفرت الهی است و فرصتی برای خودشناسی است. در این لحظه که شاید فقط یک بار در طول زندگی ما تکرار شود، آینده ای روشن و سالی توام با بهروزی و توفیق برای مردمان ایران زمین به ویژه شهروندان کهن شهر بابلسر آرزومندم. در پایان اینجانب ضمن تبریک تقارن این دوبهار طبیعت و معنویت برای همکاران عزیز خودم در شورای اسلامی شهر و شهرداری بابلسر توفیق خدمت مضاغف و برای همگان سلامتی ، تندرستی و آرامش در سایه سار الطاف بقیه الله الاعظم مسالت دارم .
مهدی باقرزاده
رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *