۲۷ مهر ۱۴۰۳ ۵:۲۷ قبل از ظهر

دیدار رئیس هئیت قایقرانی استان مازنداران با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر ؛ نشست هم اندیشی و توسعهای ورزش قایقرانی با حضور باقرزاده رئیس شورای اسلامی ، احمد پور نائب رئیس ،حببیب الله پور،خسروی،علیپور،و دومان نوعی،مجتبی خوش نفس رئیس هیأت قایقرانی استان مازندران، و با حضور محمد نبی رضایی از قهرمانان رشته های آبی شهرستان در سالن جلسات شورا برگزار شد.
در این جلسه باقرزاده در خصوص پتانسیل بالای ورزشهای آبی در شهرستان، اهمیت حضور بخش خصوصی، همگانی کردن و آشنایی مردم و جوانان با این رشته ورزشی ،کمک آموزش و پرورش و دانشگاه ها در زمینه کشف استعدادهای قایقرانی، توجه به قهرمانان ورزشی، استفاده از از نخبگان و افراد مجرب و دارای دانش و توجه لازم و جدی به زیر ساخت های ورزشی به بحث و گفت و گو پرداختند.
در ادامه رئیس هیئت قایقرانی استان مازندران از مشکلات و توجه بیشتر مسئولین شهرستان بابلسر به زیر ساخت های ورزشی این ورزش توضیحاتی ارائه داد، و از مسئولین شهرستانی و استانی درخواست که، همکاری بیشتری نسبت به این ورزش مدال آور در جهان و المپیک داشته باشند. در پایان این مراسم از محمد نبی رضایی قایقران تیم ملی در مسابقات المپیک و مربی ایشان با اهداء هدیه و لوح تقدیر به رسم یاد تقدیر و تشکرکردند.

🔰روابط عمومی شورای‌اسلامی شهر بابلسر

🔹اخبار و رویدادهای شورای اسلامی شهربابلسر را در صفحه رسمی ما دنبال کنید:
ایتا:
🆔 https://eitaa.com/shora12
اینستاگرام:
🆔 https://instagram.com/shora.babolsar
روبیکا:
🆔 https://rubika.ir/shoraa12
🔹🔸💠🔸🔹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *