دیدار رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابلسر با فرمانده سپاه شهرستان بابلسر بمناسبت روز پاسدار

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر ، به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار ، رئیس شورای اسلامی شهر به اتفاق اعضای محترم شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه و چند تن از پاسداران سرافراز شهرستان بابلسر دیدار نمودند .
مهدی باقرزاده در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان بابلسر ضمن تبریک روز پاسدار گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در همه زمانهای مختلف بودند،و هستند .
باقرزاده با بیان اینکه ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است افزود: بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی هم مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
جناب اقای سرهنگ احمد پور نائب الرئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز پاسدار گفت: تعامل و همکاری مجموعه سپاه با مجموعه شورا و شهرداری طی سال های اخیر به توسعه و تقویت خوبی در راستای فضا سازی و تقویت زیر ساخت های شهرستان انجامیده است .
در پایان این دیدار دکتر بازوند فرمانده سپاه شهرستان بابلسر ضمن تشکر از رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابلسر گفت: سپاه و بسیج در اجرای ماموریت های محوله خود در شهرستان در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای جوانان و بسیجی بومی شهرستان توانسته کارها و خدمات را با قدرت و توان بیشتری انجام دهد،و تلاش میکند همچون گذشته ارتباط بیشتری بین سپاه و مجموعه شهرداری و شورا اسلامی شهر بابلسر مثل سنوات گذشته هماهنگ باشد.

ر.ابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *