رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر از مسافران نوروزی شهر بابلسر تقدیر کرد

باقرزاده در پیامی از تلاش‌ها و خدمات‌رسانی تمامی دست‌اندرکاران و مدیریت شهری در نوروز 1402تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر مهدی باقرزاده  با صدور پیامی با اشاره به میزبانی شایسته مجموعه شهر بابلسر  نوروز 1402 از تلاش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و همچنین شهروندان بابلسری برای این میزبانی تقدیر کرد.

متن پیام  به این شرح است:

به نام خدای مهربان

در تقارن سال نو و بهار طبیعت با ایام نورانی ماه مبارک رمضان، شاهد حضور خیل عظیم از مسافران نوروزی بودیم و با الطاف الهی میزبانی شایسته‌ای از مسافران این سرزمین ساحل و دریا رقم خورد.

برنامه‌ریزی‌های گسترده در بخش‌های مختلف مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های گوناگون خدماتی، امدادی، انتظامی، فرهنگی، درمانی و … از ماه‌ها قبل برای این میزبانی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مسافران شهر انجام‌شده بود و با پیش‌بینی‌های لازم و تلاش‌های صورت گرفته این مهم در حد قابل قبولی تحقق یافت.

تلاش‌گران خدوم مجموعه مدیریت شهری نیز همچون گذشته، پیشاپیش دیگر دستگاه‌ها و نهادها در این زمان نیز خوش درخشیدند و شهری با طراوت، شاداب و ایمن را مهیای پذیرایی و مهمان‌نوازی کردند و خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی رقم زدند.

به سهم خود از تلاش‌های تمامی فعالان و دست‌اندرکاران، گروه‌های فرهنگی و جهادی و به‌ویژه همکاران خودم در مجموعه  مدیریت شهری و شهردار محترم  و ستاد تسهیلات و خدمات سفر و همچنین اقشار مختلف شهروندان که توانستند این میزبانی شایسته را بدرقه راه مسافران نمایند، تقدیر می‌نمایم.

سال پیش رو را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان “مهار تورم و رشد تولید” نام‌گذاری شده است را نیز سالی سرشار از نعمات الهی و پربرکت برای هم‌میهنان و همشهریان عزیز از درگاه حضرت منان مسئلت دارم.

مهدی باقرزاده

رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر

16فروردین‌ماه

روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *