رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را به‌تمامی فعالان عرصه اندیشه و قلم به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را به‌تمامی فعالان عرصه اندیشه و قلم به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن، وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون
سوگند به قلم و آن‌چه می‌نویسند»

خداوند متعال در قرآن کریم، این راه‌گشای بشریت به قلم سوگند می‌خورد. این آیه نشان‌دهنده جایگاه نگارش و قلم و تأثیر آن بر زندگی بشر است.

دنیای امروز دنیای ارتباطات، اطلاعات و فناوری‌هایی است که هر روز به‌گونه‌ای جدید بشر را برای تولید و انتشار اطلاعات، اخبار، تصاویر و هر محتوایی شگفت‌زده می‌کند. در این شرایط افکار عمومی در سراسر جهان در معرض حجم وسیعی از بمباران اطلاعاتی هستند و سلیقه فرهنگی انسان‌ها به سمت‌وسوی اخبار فوری و کوتاه تمایل دارد. همین فرمول ساده کافی است تا کیفیت و منبع موثق، این دو اصل اساسی در تولید و انتشار محتوا و اطلاعات تا حد زیادی به فراموشی سپرده شود و تنها وجدان‌های آگاه و خیرخواهان جوامع انسانی هنوز بر این دو اصل پافشاری دارند.

اینجانبان روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به‌تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که در هر شرایطی دلسوزانه نسبت به کشور و اصول دینی و انسانی در مسیر تنویر افکار عمومی گام برمی دارند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنان را مسئلت می نماییم.

اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر
🔰روابط عمومی شورای‌اسلامی شهر بابلسر

🔹اخبار و رویدادهای شورای اسلامی شهربابلسر را در صفحه رسمی ما دنبال کنید:
ایتا:
🆔 https://eitaa.com/shora12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *