صورتجلسه ( بیست و دوم ) مورخه 99/4/22

حسب هماهنگی قبلی، جلسه شورای اسلامی شهر بابلسر، ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 99/4/22 با قرائت قرآن کریم به ریاست آقای محجوب پروین و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.


  • دستور کار جلسه:

بررسی نامه های وارده

  • خلاصه مذاکرات

1-نامه یکی از اعضای محترم شورا درخصوص درخواست مدارک موجود کوچه بانک رفاه و همچنین اداره ارشاد بابلسر از سوی شهرداری به صحن شورا اسلامی ارائه گردد قرائت و مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

2-نامه شماره 99/20/5467 مورخ 99/4/17 شهرداری محترم به جناب آقای حسن زاده فرماندار محترم و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر درخصوص پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها به مبلغ 150 میلیون ریال از محل درآمدهای شهرداری و با عنایت بند 10 مصوبه شماره 297 مورخ 96/5/30 شورای اسلامی شهر بابلسر وهمچنین موافقتنامه شماره 6/14779 مورخ 96/5/30 فی ما بین شهرداری و مدیر کل امور کتابخانه های استان مازندران مبنی بر تقبل هزینه های احداث کتابخانه عمومی واقع در خیابان ولیعصر(عج) ما به ازای پرداخت نیم درصد سهم از درآمد های کوششی شهرداری در جهت اجرایی شدن این مصوبه و توافقنامه، شهرداری اقدام به عقد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح نموده که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه 30 درصد می باشد. لازم بذکر است ارزش ریالی زمین اهدایی و ساختمان احداثی کتابخانه(دوطبقه روی زیر زمین) بیش از یکصد میلیارد ریال و مبلغ مطالبات اداره کتابخانه بابلسر کمتر از 10 درصد هزینه های کلی برآورد شده توسط شهرداری می باشدخواهشمند است در صورتی که مدیریت محترم کل امور کتابخانه های استان توافق مذکور را فاقد اعتبار دانسته طی نامه ای کتباً به این شهرداری اعلام کرده تا این اداره، هم نسبت به توقف عملیات اجرایی اقدام نموده و هم توافق فی ما بین را طی سیر مراحل قانونی و حقوقی فسخ نماید ضمنا هر گونه پرداخت در این خصوص منوط به تعیین تکلیف توافق و مصوبه فوق الذکر می باشد قرائت گردید.

3-نامه شماره 99/20/5558 مورخ 99/4/19 شهرداری محترم درخصوص اولین صورتجلسه ستاد بازآفرینی شهرستان در سال 99 قرائت و جهت بررسی به کمیسیون عمران ارجاع گردید.

4-نامه شماره 99/20/5483 مورخ 99/4/18 شهرداری محترم درخصوص درخواست خرید مازاد معبر ساکنین آپارتمان نگین 5 واقع در خیابان شهید باهنر-خیابان شهید پولایی بمساحت 7/4 متر مربع مطابق طرح تفصیلی با استناد ماده 19 قانون نوسازی با قیمت کارشناسی روز قرائت و جهت بررسی به کمیسیون عمران ارجاع گردید.

5- نامه خانه مطبوعات بابلسر درخصوص درخواست مساعدت جهت تهیه امکانات برای این نمایندگی قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی با یک دستگاه یخچال و یک دستگاه چهار کاره(فکس، پرینت، اسکن و کپی) موافقت و مقرر گردید با شهرداری محترم جهت مساعدت مکاتبه گردد.

6- نامه شرکت تعاونی فیلمسازی راسخ فیلم درخصوص مساعدت مالی با هزینه 5/000/000/000 ریال و تضمین از سوی شرکت مبنی بر تهیه و تولید دو اثر برای شهدای بابلسر در هر سال به مدت 5 سال و پخش آثار تولید شده در شبکه های سراسری قرائت و مقرر گردید کمیسیون فرهنگی و ورزشی نشستی با شرکت مذکور باحضور نماینده حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این هفته برگزار گردد.

7- نامه هیات قایقرانی شهرستان بابلسر درخصوص جلسه ای که در روز دوشنبه مورخ 99/3/26 در راستای حمایت از قهرمانان و مدال آوران قایقرانی از سوی شورای اسلامی شهر بابلسر برگزار گردید از این اقدام تقدیر و تشکر به عمل آمد قرائت و با پیشنهاد جهت تهیه مکمل ورزشی برای هر سه ورزشکار بمبلغ 1 میلیون و پانصد هزار تومان برای هر نفر موافقت و مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

8- نامه کمیسیون زیباسازی، المان شهری و فضای سبز درخصوص مساعدت جهت چاپ کتابچه ای داستانی مختص رده سنی مهدکودک، اول و دوم ابتدایی در راستای آموزش فرهنگ شهرنشینی قرائت و اینکه انتشارات آن از طریق شهرداری و توزیع کتاب از طریق تقسیم اعضای شورای شهر-تعداد چاپ 3 هزار-چاپ کتاب اولویت از طریق شهرداری باشد مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

9- نامه کانون بازنشستگان ناجا بابلسر درخصوص درخواست مساعدت مالی جهت تهیه 50 دست لباس ورزشی قرائت و پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

10- نامه حوزه مقاومت بسیج شهری صاحب الزمان (عج) درخصوص درخواست مجوز نصب میله پرچم از ابتدای محله میاندشت تا میدان سلامت به مناسبت های مختلف ضمن هماهنگی با واحد روابط عمومی شهرداری موافقت گردید.

11- نامه خانم پرویز شاهی مسئول انتشارات آزگار درخصوص درخواست چاپ رساندن آثار نویسندگان بدون اخذ مبلغ قرائت و مقرر گردید جهت مذاکره به جلسه رسمی شورا دعوت گردد.


  • مصوبات جلسه:

بند 1-ماده واحده

نامه شماره 99/20/5724 مورخ 99/4/22 شهرداری محترم درخصوص درخواست مدیر عامل شرکت حمل و نقل درون شهری موج سواران شمال و با عنایت به نامه شماره 86/41/75277 مورخ 94/9/2 مدیریت محترم دفتر حمل و نفل ترافیک استانداری مازندران جهت تخصیص 60 دستگاه تاکسی بی سیم(پلاک سفید) که مورد موافقت قرار گرفته است و از این تعداد 19 دستگاه تاکسی با پلاک (ت) فعال می باشند که شرکت فوق متقاضی افزایش تعداد 41 دستگاه خودرو پلاک سفید براساس مصوبه استانداری مازندران در امر جابجای شهروندان بصورت تاکسی بی سیم ویژه(آقایان و بانوان) هم در بخش حمل بار درون شهری را خواستار می باشند قرائت و مشروط بر انتقال خطوط بابل و فریدونکنار به مکان مشخص در بیرون شهر موافقت می گردد ضمناً نرخ کرایه و عوارضات مربوطه توسط آقای خسروی بررسی و در جلسه آتی شورا مطرح می گردد.

∗این ماده واحده با پنج رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

بند 2-ماده واحده

مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا ظرف حداکثر 10 روز نسبت با انتقال خطوط سواری بابل و فریدونکنار به مدخل ورودی شهر اقدام نماید در غیر اینصورت شهردار محترم با فرماندار محترم مکاتبه تا موضوع فوق در جلسه شورای تامین شهرستان مطرح و تصمیم گیری شود.

∗این ماده واحده با پنج رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *