پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

مهدی باقرزاده رییس شورای شهربابلسر با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

۲۹ فروردین روزی است که به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش نام‌گذاری شد تا این روز باشکوه در تاریخ ایران ماندگار شود.

 روز ارتش به تعبیر مقام معظم رهبری«یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید» و یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری داخلی و با اتکا بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع مقدس جانانه از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن دفاع می کند و روز به روز بیشتر در عرصه جهان نام و آوازه اش لرزه بر اندام دشمنان می اندازد وتصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی ارتشیان دلاور بویژه جان برکفان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک عرض نموده و از درگاه رفیع خداوند متعال تـوفیـق روزافـزون آنان را مسئلت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *