۱ آبان ۱۴۰۳ ۷:۴۰ قبل از ظهر

دیدار صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر؛ به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر با فرمانده انتظامی این شهرستان بابلسر دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی، مهدی باقرزاده رئیس شورا با تبریک هفته انتظامی و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت، گفت: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات پرسنل خدوم انتظامی به واسطه تعامل و همکاری با شهرداری و شورای اسلامی شهر و همچنین تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در شهر است.

در ادامه سرهنگ افضلی فرمانده انتظامی شهرستان نیز اهمیت دادن به نیروی انتظامی و وظایف آنها توسط ادارات و نهادها، شهرداری و شورای اسلامی شهرها را مایه دلگرمی و قوت قلب این نیرو دانست و گفت: از مجموعه مدیریت شهری بابلسر به دلیل همکاری صمیمانه‌شان در جهت همیاری در تمام برنامه های امنیتی و فرهنگی یاریگر، ما هستند تقدیر و تشکر می کنیم .

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان همکاری و تعامل می تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند و مجموعه انتظامی سعی و تلاش خود را همواره به کار گرفته تا با شما عزیزان برای کمک به تأمین نظم و امنیت تلاش نماییم .
🔰روابط عمومی شورای‌اسلامی شهر بابلسر

🔹اخبار و رویدادهای شورای اسلامی شهربابلسر را در صفحه رسمی ما دنبال کنید:
ایتا:
🆔 https://eitaa.com/shora12
اینستاگرام:
🆔 https://instagram.com/shora.babolsar
روبیکا:
🆔 https://rubika.ir/shoraa12
🔹🔸💠🔸🔹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *