۱ آبان ۱۴۰۳ ۷:۲۸ قبل از ظهر

بررسی مشکلات تاکسی‌رانان شهر بابلسر در نشست با شورای شهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر، نشستی با حضور احمد پور نائب رئیس شورا، مهندس خسروی و حبیب‌الله‌پور از اعضای شورای شهر و قنبری رئیس واحد تاکسیرانی، به همراه نمایندگان تاکسی‌داران، به منظور ارائه بررسی مشکلات پیش رو تاکسیرانان در دفتر شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نمایندگان تاکسی‌داران با بیان مشکلات موجود، در خصوص مینی بوس های دانشگاه که برای جابجایی دانشجویان به مرکز شهر آمدند، خواستار رفع مشکلات و خدمات مطلوب واحد تاکسیرانی و ساماندهی مسیر خطوط شهری در تمام نقاط گردیدند.

احمدپور ضمن خوش آمدگویی ابراز کرد: مشکلات موجود از قبل وجود داشته و باید با ارائه راهکارهای مختلف این مسائل کمتر گردد

وی اضافه کرد: حل کردن تمام این مسائل با هم‌فکری و مشارکت در این زمینه قابل مرتفع شدن بوده و فقط بیان مشکلات کار ساز نخواهد بود و شما دست اندرکار این موضوعات در طول شبانه روز می باشید، که در حین درگیر شدن میتوانید به دنبال راه چاره و بیان آنها باشید، و به عنوان پیشنهاد با فرماندار و نماینده دانشگاه مازندران برای ساماندهی این مشکل و معضل با حضور این اعضاء در دفتر فرماندار برگزار گردد.

همچنین قنبری رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: به زودی گشت تاکسیرانی در تمام مسیرها برقرار خواهد شد و با تعاملی که با اداره راهنمایی و رانندگی انجام خواهیم داد، در جهت در اختیار گرفتن یک مامور این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

مورخ یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
🔰روابط عمومی شورای‌اسلامی شهر بابلسر

🔹اخبار و رویدادهای شورای اسلامی شهربابلسر را در صفحه رسمی ما دنبال کنید:
ایتا:
🆔 https://eitaa.com/shora12
اینستاگرام:
🆔 https://instagram.com/shora.babolsar
روبیکا:
🆔 https://rubika.ir/shoraa12
🔹🔸💠🔸🔹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *