بازدید از محلات با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها انجام شد

رییس واعضای محترم شورای اسلامی شهر بابلسر با همراهی شیر محمدی معاون محترم خدمات شهری ، مستوفیان مسئول محترم واحد فنی و عمرانی شهرداری و تنی از معتمدین محل،جهت بازدید از محله میاندشت با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، در روز سه شنبه 3 مهر 1401 صورت پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر مهدی باقرزاده با بیان اینکه بازدید از محلات و ملاقات با شهروندان و اطلاع دقیق از مشکلات موجود در این محلات به شکل مستمر در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد، بیان داشت: در طول هر هفته معمولا پروژ ه های شهری در حال ساخت،مورد بازدید قرار می‌گیرد و این کار به شکل مستمر ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است. به طوری که در برخی موارد کمتر از یک هفته پس از بازدید، مشکلات موجود رفع گردیده است.
باقرزاده ادامه داد: مزیت‌های بازدیدهای محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات این محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف شهر، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی و دقیق، نقاط مختلف محله های شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *