دعوت شورای اسلامی شهر بابلسر از عموم مردم شریف، متدین، انقلابی و ولایتمدار شهر بابلسر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

شورای اسلامی شهر بابلسر از عموم مردم شریف، متدین، انقلابی و ولایتمدار شهر بابلسر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت بعمل می آورد

شورای اسلامی شهر بابلسر با انتشار پیامی از عموم مردم شریف، متدین، انقلابی و ولایتمدار شهر بابلسر برای حضور باشکوه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت بحضور می آورد که در ادامه متن دعوتنامه را میخوانیم.

یوم‌الله ماندگار ۲۲ بهمن‌ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته‌شدن پرچمِ عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و راهپیمایی پرشور یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه مظهر عظمت و اقتدار ملّی است.

۲۲ بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های حضرت امام خمینی ( ره )، فجرآفرینان و ایثارگران، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با آرمان‌های عزّت‌آفرین و ارزشهای ناب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و شهیدان گلگون‌کفن و تجدید بیعت با رهبر معظم و عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

۲۲بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران اسلامی است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زند. 

شورای اسلامی شهر بابلسر از عموم مردم متدین، فهیم ، انقلابی و ولایتمدار شهر بابلسر دعوت می نماید تا در مقطع حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی، با حضور یکپارچه، منسجم، حماسی و گسترده در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲بهمن که مصادف شده با اربعین سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های رذیلانه سردمداران استکبار جهانی داده و بار دیگر انسجام، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی حک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *