صورت جلسه(چهل ونه)99/9/25

حسب هماهنگی قبلی، جلسه شورای اسلامی شهر بابلسر، ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 25/9/99 با قرائت قرآن کریم به ریاست آقای منصور رمضان نژاد و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید

دستور کار جلسه:

بررسی نامه های وارده

خلاصه مذاکرات

1-نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر درخصوص درخواست واگذاری مکان مناسب در رودخانه بابلرود واقع در انتهای بلوار طالقانی جهت فعالیت ورزشی ورزشکاران رشته قایقرانی به مدیریت خانم تکتم آخوندزاده از قهرمانان و مربیان رشته قایقرانی قرائت و مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

2- نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر درخصوص درخواست واگذاری مکان مناسب در رودخانه بابلرود واقع در انتهای بلوار طالقانی جهت فعالیت ورزشی ورزشکاران رشته قایقرانی به مدیریت آقای سید حسن شاکری از قهرمانان و مربیان رشته قایقرانی قرائت و مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

3- نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر درخصوص درخواست واگذاری مکان مناسب در رودخانه بابلرود واقع در انتهای بلوار طالقانی جهت فعالیت ورزشی ورزشکاران رشته قایقرانی به مدیریت آقای صفر بهرامی از قهرمانان و مربیان رشته قایقرانی قرائت و مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

4- نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر درخصوص درخواست واگذاری مکان مناسب در رودخانه بابلرود واقع در انتهای بلوار طالقانی جهت فعالیت ورزشی ورزشکاران رشته قایقرانی به مدیریت آقای مجتبی غلام نیا از قهرمانان و مربیان رشته قایقرانی قرائت و مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

5-نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر درخصوص درخواست احداث رمپ معلولین جهت فعالیت ورزشکاران تحت پوشش بهزیستی و جانبازان و معلولین در رشته قایقرانی در سایت قایقرانی واقع در انتهای پارک شورا قرائت و مقرر گردید جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد

کمیسیون فرهنگی

 

6-مقرر گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا جهت برگزاری آئین تجلیل از نفرات برتر کنکورسال های 96 و 97 و 98 به مبلغ 500/000/000 ریال برای تهیه تندیس، کارت هدیه به تعداد تقریبی 100 نفر در نظر گرفته شود و از نامبردگان به صورت کلیپ تصویری در تلویزیون شهری تجلیل گردد.

7-به مناسبت روز 30 آذر که در تقویم روز پرستار نام گذاری شده است مقرر گردید عکس های پرسنلی پرستاران شاغل در بیمارستان های شفاء، رجایی حضرت زینب (ص) و درمانگاه های شهید صالحی،  باب الحوائج، درمانگاه شهید فرجی، فرهنگیان و غرضی به صورت بنر جمعی در میادین اصلی شهر نصب گردد و همچنین تهیه گل و لوح تقدیر و شیرینی به مناسبت این روز تهیه و تقدیم پرستاران شهر بابلسر گردد و با شهرداری محترم مکاتبه تا عکس ها با ذکر نام در تلویزیون شهری نمایش داده شود.    

8-نامه کانون فرهنگی تبلیغاتی ولی عصر (عج) درخصوص درخواست مساعدت جهت تهیه 80 کیلو شیرینی قرائت و مقرر گرددید با شهرداری محترم جهت مساعدت مکاتبه گردد.

9-پیشنهاد گردید جهت کمک به تحصیل فرزندان پاکبان ها و پرسنل کم درآمد شهرداری جهت تهیه تبلت به تعداد مورد نظر با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

10-پیشنهاد گردید با شهرداری محترم مکاتبه تا در روز حمل و نقل اهدای لوح سپاس و کارت هدیه به مسن ترین، جوانترین، بالاترین و جانباز به رانندگان سازمان حمل و نقل جهت مساعدت با شهرداری محترم مکاتبه گردد.

مصوبات جلسه:

 بند 1-ماده واحده

نامه شماره 99/20/14312 مورخ 99/9/23شهرداری محترم درخصوص اجاره یک واحد آپارتمان مسکونی بمنظور سکونت فرمانده محترم انتظامی شهرستان در منطقه، و اینکه اجاره واحد مذکور به مدت یک سال از محل ردیف 121402 اجاره ساختمان و سایر مستحدثات، از لایحه متمم بودجه سال 99 اقدام نماید قرائت و موافقت گردید.

این ماده واحده با هفت رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

 

بند 2-ماده واحده

نامه شماره 99/20/14381 مورخ 99/9/25شهرداری محترم درخصوص درخواست خانم سیده فاطمه علیان بشماره 99/10/25812 مورخ 99/9/16 مبنی بر خرید مازاد معبر بمساحت 11/5 متر مربع واقع در خیابان شهید بهشتی-کوچه شهید علی نژاد و اینکه شهرداری قصد واگذاری مساحت فوق را به استناد ماده 19 قانون نوسازی و عمران شهری را به قیمت کارشناسی روز را دارد قرائت و موافقت گردید.

این ماده واحده با شش رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

بند 3-ماده واحده

نامه شماره 99/20/14231 مورخ 99/9/22 شهرداری محترم مبنی بر به اینکه حسب بخشنامه بودجه سال 99 و بخشنامه سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور، سازمانهای وابسته که در اجرای ماده قانونی فوق عمل می نمایند مجاز به داشتن آیین نامه مالی و معاملاتی جداگانه نمی باشند لذا به منظور در هزینه های مرتبط سازمان و همچنین نظارت در نحوه هزینه ها بدینوسیله آقای سید رضا حبیب الله پور مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری بعنوان عامل تنخواه گردان سازمان حمل و نقل معرفی می گردد با عنایت به بند ج ماده 13 و ماده 11 دستورالعمل نحوه واگذاری به میزان واریز تنخواه گردان تا سقف بند الف ماده 4 آیین نامه مالی شهرداری قرائت و مورد موافقت قرار گرفت.

این ماده واحده با هفت رأی موافق تصویب، که پس از تایید هیئت تطبیق قابلیت اجرایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *