پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت روز جهانی عصای سفید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابلسر رئیس شهر بابلسرطی پیامی فرارسیدن 24 مهر ماه روز جهانی نابینایان (عصای سفید) را به تمامی روشن دلان گرانقدر تبریک گفت. .

گر نگاهت از شکوفایی تهی اسـت        در وجودت شعله هـای زندگی اسـت

قلب تـو روشن تر از آیینه اسـت        شوق و شور زندگی درسینه اسـت

متن پیام به شرح ذیل میباشد :

بسه تعالی

هر ساله روز ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر به عنوان بزرگداشت نابینایان و روز جهانی عصای سفید، به نحوی شایسته ارج نهاده می شود. عصای سفید، پرچم استقلال یک نابیناست، روز عصای سفید روز ترحم نیست، روز به رسمیت شناختن استقلال و حقوق نابینایان است.عصای سفید چونان پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشن دلان به حرکت در می آید و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد.در حال حاضر با تلاش و سعی روشندلان، بسیاری از آن مدارج علمی و مسئولیت های اجتماعی قابل توجهی را اختیار کرده اند که این مهم تذکری است مبنی بر اینکه محدودیت های جسمی، مانعی برای رسیدن انسان های ساعی به اهدافشان نیست.به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد،امیدواریم این عزیزان بتوانند بیش از پیش در پیشبرد اهداف خود موفق باشند .

اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز کشورم به خصوص روشن دلان شهرم بابلسر  صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری ، در سایه تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

 

مهدی باقر زاده

رییس شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *