پیام تبریک شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، ماه پر خیر و برکت و مبارک رمضان

شورای اسلامی شهر بابلسر فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را با انتشار پیامی به مردم فهیم، متدین و مومن شهر بابلسر تبریک عرض مینماید

پیام تبریک شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا، ماه پر خیر و برکت مبارک رمضان

بسمه تعالی

باری دیگر نسیم خوش الهی وزیدن گرفت و سفره ای، به بی کرانگی یک دعوت عاشقانه گسترانده شد. از مناره های بلند عرش، ندای ملکوتی «شَهْرُ رَمضانُ الَّذی اُنْزِلَ فیهِ الْقُرآن … » بلند است و ماه پر فیض و برکت رمضان از راه رسید.

ماه رمضان فرصتی است از فرصت‌های الهی است که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است. پیامبر اکرم(ص) درباره ماه رمضان می فرماید: «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب‌هایش بر همه شب‌ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته‌اید، نفس‌های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است… .»

حلول ماه مبارک و پر فیض و برکت رمضان ، ضیافت الله ، ماه توبه و مغفرت ، ارزشمندترین فرصت انسان برای ابراز بندگی در برابر باریتعالی را صمیمانه به همه مسلمانان به ویژه مردم شریف، متدین و ولایتمدار شهر بابلسر تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خداوند متعال آرزوی قبولی طاعات وعبادات را خواستاریم.

شورای اسلامی شهر بابلسر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *