پیام تبریک شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

شورای اسلامی شهر بابلسر فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي را با انتشار پیامی به مردم شهر بابلسر تبریک عرض مینماید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده اند.
(سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

ایستادگی و مقاومت آزادگان سر افراز ما در طول سالهای سخت اسارت ، ملت ایران را روسفید و سر بلند کرد …یکایک ملت ایران باید این خاطره و خاطرات شبیه آن را زنده نگهدارند و آنها را قدر بدانند.
((مقام معظم رهبری))

بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخار و شادی آوری که شور و عطر شهدا را با بازگشت این عزیزان به میهن مان زنده کرد.

آزادی واژه کوچکی برای توصیف بزرگمردی و استواری آنهاست و ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی اعتلا و پیروزی خود را در دفاع مقدس مدیون شهدا، ایثارگران و علی الخصوص آزادگان شریف و عزیزمان هستند.

با درود به و سلام خالصانه بر ارواح پاک شهیدان اسلام به‌ویژه آزادگان شهید، سالروز به ‌یادماندنی بازگشت پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قهرمان و مردم ولایتمدار شهر بابلسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از پروردگار منان برای این اسوه‌های صبر و مقاومت و خانواده‌های معزز آنان آرزوی سلامتی و موفقیت را داریم.

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *