پیام تبریک و تهنیت شورای اسلامی شهر بابلسر به جناب مهندس رحیمی شهردار محترم شهر به مناسبت ۲۵ اسفند روز شهردار

پیام تبریک و تهنیت شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت ۲۵ اسفند روز شهردار به شهردار محترم شهر بابلسر جناب مهندس رحیمی

نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
شهرداران کلید داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند که بذر آبادانی را در گستره خدمت می فشانند تا از رویش آن جوانه های بالندگی از دل شهرها سربرآورد.
شهرداران در میدان اجرای خدمات شهری نه بنایی بی پای بست که فرهنگ را پایه های سازندگی، عمران و آبادانی می نهند و سازه ای مستحکم بر پیکره و شاکله شهری می سازند که تا به ثریا اوج می گیرد.
قطع به یقین نامگذاری «روز شهردار» در تقویم ملی کشور، حاکی از نقش شهرداران در هماهنگی آهنگ توسعه شهری است

جناب مهندس رحیمی شهردار محترم شهر بابلسر، 25 اسفند را که به یاد سردارسرلشگر فرمانده شهید مهندس مهدی باکری به روز شهردار نامگذاری شده را به محضرتان تبریک گفته و امیدواریم شورشیرین خدمتتان در رویکرد پروژه های شهری با برداشتن گام های اساسی در زمینه توسعه شهر با تدبیر رفیع و تلاش منیع همواره همسو بوده وبه این بهانه این روز گرامی رابه محضر کرامت ظهور و گهربارتان تبریک عرض می نماییم . لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

 

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *