پیام تسلیت شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر (ع)

شورای اسلامی شهر بابلسر فرارسیدن سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر (ع) را با انتشار پیامی به مردم شریف متدین و ولایتمدار شهر بابلسر تسلیت عرض می نماید.

پنجمین پیشوای معصوم شیعیان جهان نقش مهمی در گسترش علوم نبوی داشته و نام گرانقدرشان چون نگینی درخشان بر تارک تاریخ اسلام می درخشد.

امام محمد باقر (ع) با بنیان گذاری نهضت علمی علوی بر غنای گنجینه دانش مسلمانان افزوده و فصل جدیدی را فراروی تاریخ اسلام گشودند.

امید است نسل جوان و آینده ساز کشور بتوانند در پرتو تاسی به سیره این امام همام و تقویت حس علم اندوزی و حقیقت طلبی آینده ای نویدبخش را برای امت اسلامی رقم زده وهمواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

۷ ذی الحجه سالروز شهادت جانگداز پنجمین اختر تابناک ولایت و امامت ، حضرت محمد باقر (ع) را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و تمامی مسلمین جهان و خاصه شیعیان ارادتمند آن امام همام و به ویژه مردم شریف متدین و ولایتمدار شهر بابلسر تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *