پیام تسلیت شورای اسلامی شهر بابلسر به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع)

شورای اسلامی شهر بابلسر سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) را خدمت مردم مومن، متدین و ولایتمدار شهر بابلسر با انتشار پیامی تسلیت عرض مینماید.


بسم الله الرحمن الرحیم
“فُزْتُ وَ رَبِّ الکَعْبَه”

بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگمردی است که الگویی کامل از حق طلبی و مظهر بی بدیلی از عدالت برای تمام بشریت در طول تاریخ است.

شهادت جانسوز این یگانه دهر، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه‌های خدا، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند و فروریختن حصارهای جهل و بیگانگی مخلوق از خالق را با اِعراض از خواهش‌های نفسانی در فراسوی هیاهوی زندگانی، تنها با دعا و نماز میسر سازند، و عطر معنویتی دل‌انگیزتر از رایحه باغ‌های بهشتی را استشمام کنند و انوار معرفت را که از چشمه ناب خورشید حقیقت متجلی شده است، با احیاء شب قدر درک نمایند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات سالروز شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران و به ویژه مردم مومن، متدین و ولایتمدار شهر بابلسر تسلیت عرض می نماییم.

امید آن که در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین(ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابیم.

شورای اسلامی شهر بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *